Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis! | 30 dagen zichttermijn

webshop-keurmerk

Recent toegevoegde artikel(en) ×

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Sportballen

Sportballen

Waarvoor dienen Sportballen?

Sportballen zijn goed voor het verbeteren van onder andere de zithouding. Veel mensen krijgen tegenwoordig vanwege een slechte zithouding last van lichamelijke problemen. Door het regelmatig doen van een aantal kleine oefeningen te doen op de zitbal kunt u uw balans, coördinatie en lichaamskracht verbeteren.

Waar moet ik aan denken bij het kopen van sportballen?

De werking van alle sportballen zijn gelijk. Het enige functionele waar u aan moet denken is het formaat van de Zitbal.
Daarnaast is natuurlijk het design van de zitbal erg belangrijk, doordat alle sportballen die we bij Websa aanbieden een uniek design hebben hoeft u na het gebruik de zitbal niet te verstoppen. Door het unieke design wordt de zitbal deel van de inrichting. Hierdoor wordt het zeer laagdrempelig om de zitbal te pakken voor een paar oefeningen.

Welke oefeningen kan ik doen op een sportbal?

  • Zitten - Dit klinkt waarschijnlijk als de meest eenvoudige oefening. Echter is alleen het zitten op een sportbal al goed voor het lichaam. Door de natuurlijke houding die u aanneemt als u zit krijgt het lichaam een goede doorbloeding. Hierdoor neemt de concentratie toe.
  • Voeten van de grond – probeer zo lang mogelijk op de sportbal te zitten zonder dat uw voeten de vloer raken. Als u dit wat vaker doet zult u merken dat uw balans verbeterd. Deze houding is ook goed voor uw buikspieren en uw onderrug.

Welk formaat zitbal moet ik nemen?

65cm = 155cm - 175cm lichaamslengte
75cm = 175cm - 195cm lichaamslengte

Wij adviseren de VLUV 65cm voor gebruik aan een standaardhoogte bureau (ca. 68-72cm).

Sportballen kopen doet u bij Websa!

Voordelen van websa

 Op werkdagen vóór 21:00 uur besteld, morgen in huis  Veilige betaalmethodes  Eigen account met spaarprogramma  Lid van Stichting Webshop Keurmerk

Stel een Aflopende Directie in
Pagina:
  1. 1
  2. 2